Monday, March 05, 2007

0703

眨眼间, 我的大日子快到咯。每年生日都会感慨为什么日子过得那么快啊,可是又很希望天天都是生日天。一直记得有位Senior曾经说过一句话:“当二十一岁生日一过,接下来的生日就会过得很快,然后就会开始讨厌过生日了。”对我来说,前面的两句已经应验了。。致以讨厌嘛,那到还好,只是没有特别的期待了。

今年是猪年, 先不管是“金猪年”还是“火猪年”, 就是有很多人赶上了怀孕的热潮。单单身边的亲朋戚友就有不下5个孕妇。。天天看到的、听到的、谈到的都跟怀孕有关,还没结婚,就已经累计了一大堆的“怀孕须知”, 真不知是喜还是悲。

今年的生日,决定奖励自己多年努力的工作,买了一台手提电脑, 是HP Pavilion dv2121TX 的哟。对我这个穷困的小女子来说,价钱是贵了一点,不过还好啦,久久宠一宠自己是应该的啦 :P 好开心哟,终于可以尽情的挥洒我可爱的青春,努力打game咯!呵呵呵呵。。。。

well..先预祝自己生日快乐,永远青春、美丽、大方、可爱、天真、活泼。。。哈哈哈哈。。。

另外,在此也祝贺阿梁和Dorothy生日快乐哟!还有、还有ls和ls的老公也生日快乐哟!

8 comments:

Anonymous said...

哈哈。。。 是时候提醒你的ling了。

提早的祝福:生日快乐!!! :)

Anonymous said...

Happy Birthday~~
Any celebration ;)

Mak sIRi said...

谢谢。。。谢。。谢谢咯!暂时还没有什么庆祝的计划,我想应该又是吃吃饭、喝喝茶吧。。。anyway, 我的ling会来陪我唷,呵呵 :P

chengsun said...

hmmm, i kind of hate hp products. u will have a headache calling their customer service line which is in india......

anyway, enjoy, whatever we have.

Mak sIRi said...
This comment has been removed by the author.
Mak sIRi said...

wah.. sound like hp's customer service is not good.
i bought this laptop directly from hp factory thru ling's brother-in-law, don't know if they provide after-sales service or not....

9:15 AM

chengsun said...

i think they dun care where u bought from, as long as it is still under warranty, then u will need to contact their customer service, follow their damn troubleshooting procedures (though u may have tried it thousands times yourself!), then they can decide what to help u. (remember, u may not get the onsite supports, it depends on ur warranty. worst thing is, u may not even understand what the hell the customer service officer is talking about! at least this is what is happening in singapore)

Anonymous said...

我突然想起张学友的歌里有这么一段歌词:
“你知不知道,你知不知道,我等到花儿也谢了。”

哈哈哈。。。。。

朋友

朋友
你永远都不知道的事。。。。